Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben hiç onu söylemedim."

Çeviri:I have never said that.

3 yıl önce

9 Yorum


TechOmega

I have never told it neden olmadı

3 yıl önce

EdaCanan

Told'dan sonra özne gelmeli. Yani "told me" "told him" gibi özne olmalı sonunda. Verdiğin örnekteki "it" nesne görevindedir.

2 yıl önce

BatuhanKar18
BatuhanKar18

ek olarak" say something", "tell someone" şeklinde kullanıldıklarını unutmayalım

2 hafta önce

srrsar8

I did never say it. Olmazmı?

2 yıl önce

belginyama1

neden "have" her yerde bu have karşıma çıkıyor.

1 yıl önce

BatuhanKar18
BatuhanKar18

Past tense hali nasil olur

3 yıl önce

candost2
candost2

I did not say that at all. Doğru cevap olabilir mi?

2 yıl önce

Cicek1877

I never said it. Bu da olmadı

2 yıl önce

SafaAltuns1

Burada neden have var? Neden olmasi gerekiyor?

1 yıl önce