"Ben hiç onu söylemedim."

Çeviri:I have never said that.

3 yıl önce

10 Yorum


TechOmega

I have never told it neden olmadı

3 yıl önce

EdaCanan

Told'dan sonra özne gelmeli. Yani "told me" "told him" gibi özne olmalı sonunda. Verdiğin örnekteki "it" nesne görevindedir.

3 yıl önce

BatuhanKar18
BatuhanKar18

ek olarak" say something", "tell someone" şeklinde kullanıldıklarını unutmayalım

2 ay önce

srrsar8

I did never say it. Olmazmı?

2 yıl önce

belginyama1

neden "have" her yerde bu have karşıma çıkıyor.

1 yıl önce

SafaAltuns1

Burada neden have var? Neden olmasi gerekiyor?

1 yıl önce

hpeltek

'I haver never said it' neden olmuyor?

3 hafta önce

BatuhanKar18
BatuhanKar18

Past tense hali nasil olur

3 yıl önce

candost2
candost2

I did not say that at all. Doğru cevap olabilir mi?

2 yıl önce

Cicek1877

I never said it. Bu da olmadı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.