1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The diet is good."

"The diet is good."

Çeviri:Diyet iyidir.

February 14, 2015

8 Yorum


mburak07

Diyet guzeldir olmadi


ayhangorur

Türkçede "diyet" sözcüğünün karşılığı "perhiz" dir. Az da olsa "Diyet" sözcüğü de kullanılmaktadır. Perhiz iyidir, çevirisi de doğrudur.


Pilot_candidates

good = iyi , güzel ??? why is "güzel" wrong?


Pnarzkaya

Yanlsi olan varsa rapor etsin


AyseKayan

diyet beslenme demektir perhiz demek değil


osmandede3

ille de motomot çeviri isteniyor ancak (diyet güzeldir diyet iyidir) her ikisi de doğrudur.Türkçede birçok iyidir yerine güzeldir kullanılır ve tabi ki bu güzelliklerin ingilizcesi good dur. Ama her good da Türkçe'de sadece iyidir anlamını taşımamaktadır ve aynı şekilde güzeldir olarak da kullanılmaktadır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.