A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My dog plays."

Fordítás:A kutyám játszik.

3 éve

4 hozzászólás


securion

miért nem jó simán, "kutyám játszik", hiszen ezt mondja.

3 éve

Penoraa

Ez így azt jelenti h általában játszik a kutyám? ( mert hogy ha épp most játszana az ing- es alak lenne, ugye?)

3 éve

zephyr087

Az egyszerű jelen nem a szokásokat fejezi ki? Itt pl. A kutyám szokott játszani. . Gyakran ismételt cselekvésre, ami jellemző az alanyra?

3 éve

IzsoErno

Egy pont miatt a mondat végén nem fogadja el a helyes választ, miért?

1 éve