"Всі ці гравці були там."

Переклад:All the players were there.

3 роки тому

2 коментарі


vovakondrat77

але здається на повідомлення тут модератори реагують щвидше.

Ні, розробники реагують і швидше і краще саме на репорти, тому що так нам набагато легше вносити покращення до курсу. Я не знаю, як вам ще це можна пояснити, тому просто прошу повірити і не засмічувати форум можливими варіантами перекладу. Саме для цього, як ви вже, здається, розумієте і існує кнопочка "повідомити про проблему".

А на форум ми відповідаємо швидко, тому що намагаємось тримати зв'язок із користувачами курсу.

3 роки тому

_SkipJack_

Розумію, що краще відрепортити, але здається на повідомлення тут модератори реагують щвидше.
All these players were there. - не враховано.

3 роки тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.