1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I do not have a course."

"I do not have a course."

Překlad:Já nemám směr.

February 14, 2015

23 komentářů


Vlcek1942

Když už je to překládáno jako: ,,Já nemám směr.", nemělo by to potom být anglicky spíše: ,,I do not have a direction." ?

February 22, 2016

jp0wr3Dp

A co "Nemám žádný kurz" ve smyslu nezapsal jsem se na kurz, který se dnes přednáší, takže pro dnešek nemám žádný kurz (výuku). Dříve platilo, že kurz = výuka a kurs = směr, jak se k tomu staví Duolingo?

December 14, 2017

MilanShiva

Prosím znamá to i kurz, jako třeba kurz angličtiny?

February 14, 2015

jgstcd

Nevim ale co by ta veta potom chtela rici. Co by tim padem znamenalo to "have"? Nekdy muze byt synonymem slova "offer", ale tezko se tahle interpretace kombinuje s 1. osobou jednotneho cisla, protoze se to pouziva spis pro instituce nez pro jednotlivce.

September 4, 2015

gaston68cz

V cestine se pouziva "já (ne)mám kurs (první pomoci)" ve smyslu "já jsem (ne)absolvoval kurs (první pomoci)". Často u cinnosti k jejichz provozovani je treba nejaky doklad zpusobilosti. Asi to vychazi z " ja (ne)mam doklad o absolvovani ...".

November 8, 2015

Nemesis_NaR

Akorát si v této souvislosti nedokážu představit, že bych v angličtině použil neurčitý člen - potřebovalo by to pak už určitý "the"

November 8, 2015

gaston68cz

I kdybych chtěl říct "já nemám (žádný) kurs (potřebný pro výkon této profese)"? Nejenom nějaký konkrétní? Vím, mohl bych použít "any", ale mohl bych použít i neurčitý člen?

November 8, 2015

Nemesis_NaR

Spíš ne, přijde mi to velmi nepravděpodobné. S "any" si to ale představit dokážu.

November 9, 2015

jgstcd

Anglictina ma na takove ucely predpritomny cas.

November 9, 2015

kacenka9

Ano, muze to znamenat i kurs/kurz jako treba jazykovy.

February 14, 2015

volvoxglobator

Podle mě to má být kurz - vzhledem k tomu, že to je v sekci vzdělávání.

June 5, 2015

kacenka9

No, jenze casem ty vety dostavate pri cviceni a netusite, odkud vlastne jsou, takze vyznamy musi byt pouzity vsechny, ktere prichazeji v uvahu. Zrovna u tehle vety, bez kontextu, by mne pokazde napadl smer.

June 6, 2015

PaulGarnell

Nápodobně. Kurz kosmické lodi, apod. "Captain Kirk, I do not have a course to that planet..."

December 11, 2016

Jirka.vhk

Co znamená I have not course?

September 4, 2015

kacenka9

Tak, jak jste to napsal to neznamena nic. Zapor se tvori s pomoci DO+not plus sloveso. Tedy I DO NOT HAVE....

Vyjimkou je sloveso 'byt', kde staci dat zapor primo za nej = I am not.

September 4, 2015

jgstcd

Vyjimky jsou "be", modalni slovesa a prave "have", ale "have" jenom kdyz je pomocne sloveso, jako treba "I have not eaten", a ne jako samostatne sloveso.

September 4, 2015

Jitka709231

Ale dalo by se napsat:" I have no course " ve smyslu, že mi nikdo nezadal souřadnice nebo úhel na kompasu..., ne?

June 9, 2016

Jirina602272

Já si myslím že ano

May 15, 2019

Lumajs

Jak by se napsalo, "nemám žádné zaměření"?

December 16, 2016

PaulGarnell

Asi byla záleželo na tom zda myslíte zaměření zbraně, a pak "aim" nebo "targeting", anebo zaměření ve smyslu třeba kariérního, a pak možná "orientation?" Ale ruku do ohně bych za to osobně nedal. :-)

December 16, 2016

Michal419060

i have no any focus ...?

January 15, 2017

nueby

"No any" nelze. I do not have any focus nebo I have no focus.

January 16, 2017

Maria613855

Preco mi po 2-3 vetach skonci lekcia a musim sa znova preklikavat na zaciatok?

April 18, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.