"Idonothaveacourse."

Překlad:Já nemám směr.

před 3 roky

21 komentářů


Vlcek1942

Když už je to překládáno jako: ,,Já nemám směr.", nemělo by to potom být anglicky spíše: ,,I do not have a direction." ?

před 2 roky

jp0wr3Dp

A co "Nemám žádný kurz" ve smyslu nezapsal jsem se na kurz, který se dnes přednáší, takže pro dnešek nemám žádný kurz (výuku). Dříve platilo, že kurz = výuka a kurs = směr, jak se k tomu staví Duolingo?

před 11 měsíci

MilanShiva

Prosím znamá to i kurz, jako třeba kurz angličtiny?

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Nevim ale co by ta veta potom chtela rici. Co by tim padem znamenalo to "have"? Nekdy muze byt synonymem slova "offer", ale tezko se tahle interpretace kombinuje s 1. osobou jednotneho cisla, protoze se to pouziva spis pro instituce nez pro jednotlivce.

před 3 roky

gaston68cz

V cestine se pouziva "já (ne)mám kurs (první pomoci)" ve smyslu "já jsem (ne)absolvoval kurs (první pomoci)". Často u cinnosti k jejichz provozovani je treba nejaky doklad zpusobilosti. Asi to vychazi z " ja (ne)mam doklad o absolvovani ...".

před 3 roky

Nemesis_NaR

Akorát si v této souvislosti nedokážu představit, že bych v angličtině použil neurčitý člen - potřebovalo by to pak už určitý "the"

před 3 roky

gaston68cz

I kdybych chtěl říct "já nemám (žádný) kurs (potřebný pro výkon této profese)"? Nejenom nějaký konkrétní? Vím, mohl bych použít "any", ale mohl bych použít i neurčitý člen?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Spíš ne, přijde mi to velmi nepravděpodobné. S "any" si to ale představit dokážu.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Anglictina ma na takove ucely predpritomny cas.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, muze to znamenat i kurs/kurz jako treba jazykovy.

před 3 roky

volvoxglobator

Podle mě to má být kurz - vzhledem k tomu, že to je v sekci vzdělávání.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

No, jenze casem ty vety dostavate pri cviceni a netusite, odkud vlastne jsou, takze vyznamy musi byt pouzity vsechny, ktere prichazeji v uvahu. Zrovna u tehle vety, bez kontextu, by mne pokazde napadl smer.

před 3 roky

PaulGarnell

Nápodobně. Kurz kosmické lodi, apod. "Captain Kirk, I do not have a course to that planet..."

před 1 rokem

Jirka.vhk

Co znamená I have not course?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Tak, jak jste to napsal to neznamena nic. Zapor se tvori s pomoci DO+not plus sloveso. Tedy I DO NOT HAVE....

Vyjimkou je sloveso 'byt', kde staci dat zapor primo za nej = I am not.

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Vyjimky jsou "be", modalni slovesa a prave "have", ale "have" jenom kdyz je pomocne sloveso, jako treba "I have not eaten", a ne jako samostatne sloveso.

před 3 roky

Jitka709231
Jitka709231

Ale dalo by se napsat:" I have no course " ve smyslu, že mi nikdo nezadal souřadnice nebo úhel na kompasu..., ne?

před 2 roky

Lumajs

Jak by se napsalo, "nemám žádné zaměření"?

před 1 rokem

PaulGarnell

Asi byla záleželo na tom zda myslíte zaměření zbraně, a pak "aim" nebo "targeting", anebo zaměření ve smyslu třeba kariérního, a pak možná "orientation?" Ale ruku do ohně bych za to osobně nedal. :-)

před 1 rokem

Michal419060

i have no any focus ...?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

"No any" nelze. I do not have any focus nebo I have no focus.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.