"I do not have a course."

Překlad:Já nemám směr.

February 14, 2015

14 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Vlcek1942

Když už je to překládáno jako: ,,Já nemám směr.", nemělo by to potom být anglicky spíše: ,,I do not have a direction." ?


jp0wr3Dp

A co "Nemám žádný kurz" ve smyslu nezapsal jsem se na kurz, který se dnes přednáší, takže pro dnešek nemám žádný kurz (výuku). Dříve platilo, že kurz = výuka a kurs = směr, jak se k tomu staví Duolingo?


GeorgeSeem

No, protože to bylo v sekci vzdělání, tak jsem použil "kurz" (angličtiny)! A ejhle, ono BLBĚ!!! Si děláte srandu! Z čeho se pozná, že zo má být směr. Nedává to logiku!!!


Filomena.Prvni

Čeština praví: "NEZNÁM směr."


Jirka.vhk

Co znamená I have not course?


kacenka9

Tak, jak jste to napsal to neznamena nic. Zapor se tvori s pomoci DO+not plus sloveso. Tedy I DO NOT HAVE....

Vyjimkou je sloveso 'byt', kde staci dat zapor primo za nej = I am not.


jgstcd

Vyjimky jsou "be", modalni slovesa a prave "have", ale "have" jenom kdyz je pomocne sloveso, jako treba "I have not eaten", a ne jako samostatne sloveso.


Jitka709231

Ale dalo by se napsat:" I have no course " ve smyslu, že mi nikdo nezadal souřadnice nebo úhel na kompasu..., ne?


Jirina19291931

Já si myslím že ano


Lumajs

Jak by se napsalo, "nemám žádné zaměření"?


PaulGarnell

Asi byla záleželo na tom zda myslíte zaměření zbraně, a pak "aim" nebo "targeting", anebo zaměření ve smyslu třeba kariérního, a pak možná "orientation?" Ale ruku do ohně bych za to osobně nedal. :-)


Michal419060

i have no any focus ...?


nueby

"No any" nelze. I do not have any focus nebo I have no focus.


Maria613855

Preco mi po 2-3 vetach skonci lekcia a musim sa znova preklikavat na zaciatok?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.