Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim keşfim daha önemlidir."

Çeviri:My discovery is more important.

3 yıl önce

5 Yorum


albibode

"Invention" neden keşif olarak kabul edilmiyor?

2 yıl önce

yukselaltug

exploration Kelimeside kabul edilmeliydi?

3 yıl önce

Muhammet790071

O dediğin icat anlamına geliyor kardeşim. Keşif yeryüzünde zaten mevcut olup henüz insanoğlunun bilmediği haberdar olmadığı şeyler için kullanılır. Newton un yer çekimini keşfetmesi gibi. İcat ise var olanları kullanarak yeni bir şey ortaya koymaktır. Cep telefonunun icadı gibi.

1 yıl önce

erdem.gelegen

Than ile more farkı nedir. My discovery is than important kabul olmadı.

2 yıl önce

bacio_
bacio_

Mesela; Benim keşfim seninkinden daha önemli. : My discovery is more important than your's.

1 yıl önce