"În ce industrii lucrează?"

Traducere:In which industries do they work?

February 14, 2015

42 de comentarii
Această discuție este blocată.


loricafarafrica

Trebuie sa acceptati si varianta pentru singular


D3XT3RY0NuT

Varianta „In which industries does he work?” încă nu este acceptată. 27-VIII-2018


nechitavasil

Yes! ! ! Numai că acest dialog e doar între cursanți!


Mamemimomu73

A raportat, 2015.06.01.


Mamemimomu73

A raportat, 2015.06.01.


NissaSkywalker

Nu e corect. Ori adaugati pronumele "ei" la finalul propozitiei in limba romana ori acceptati si singularul!


dimii27

Pur și simplu merge și singular.


Glbriel

Ei ,este subinteles,deoarece ,"el",nu poate lucra in " industrii". Deci este bine formulata propozitia.


VirginiaSt942339

Ba poate lucra, are de lucra in doua fabrici - s-a mai vazut.


mihaigrigo781942

sau el lucreaza in industriile miniere


NissaSkywalker

Eu am doua joburi in industrii diferite. I might be an alien or something, then.


TonY_PLayZ

Tu esti din star wars, te tin eu minte


dimii27

Which industries do they work in?


BenYoung84

Da, este posibil


VirginiaSt942339

Cand spui LUCREAZA - poate fi el,, ea, noi de ce numaidecat THEY ?


miha81

"In what industries do they work" nu a fost acceptat. Cand dau ca varianta de raspuns which, raspunsyl este what, si invers. Ma poate lamuri cineva cand si cum se folosesc?


TonY_PLayZ

What=ce Which=care In contextul asta ambele merg, dar eu zic ca In care industrii lucrează suna mai bine decat In ce industrii lucreaza


mihaikafka

Does he or she work


cositel

Do they work nu înseamnă lucrează, poate face referire la mai multe pronume nu doar la ei


VladimirNi11839

De ce IN dar nu witch????


VladimirNi11839

Which ???? Incepem nu....


Marius477421Mari

Heloooooooooooo.. Acceptați și la singular! Fiți profesioniști


mihaigrigo781942

De unde stii daca sunt ei ,noi ,eu etc ,zau chiar ne faceti sa ghicim ceia ce ganditi voi ????????


SimionAna2

PC made sentences!!!!


mihaigrigo781942

de unde stiu daca sunt ei , poate fi ea el ,poate imi veti raspunde ca folosim industrii si ca vorbim despre oameni dar la fel de bine putem folosi si EL SAU EA in industrii ex, EL LUCREAZA IN INDUSTRIILE MINIIERE fara a specifica MINA la care el lucreaza ,,,,,explicati-mi DUOLINGO pentru ca daca vreti sa faceti o treaba buna faceti-o pana la capat cu responsabilitate


ileana586728

Multumesc Mihai ,asa o sa fac!


mihaigrigo781942

they work?????? cine EI EL EA pentru ca poti sa spui ,folosit dealfel in limba romana EL LUCREAZA IN IN INDUSTRIILE MINIERE fara a specifica mina sau locul , daca faceti ceva DUOLINGO facet-o cu responsabilitate nu numai de dragul LELEI


NissaSkywalker

Exact, eu lucrez ca traducator autorizat si ca game tester, deci activez in doua industrii (a traducerilor si a entertainment-ului).


ileana586728

Ce=what, Care=which, Deci? De unde ei?....de ce nu a intrebat:in care industrii lucreaza ei!?!?!?


WarsawWill

Care + substantiv - "Which X?"
Care este + subtantiv articulat - What is?"


WarsawWill

Mult mai natural:
"What industries do they work in?"


Gabijugi371

Culmea este că, ei se contrazic in propria lor traducere. Daca puneți cursorul pe fiecare cv,va cruciti ce propoziție iese. Ce traducere iese.


Alex628841

In witch industries did it work? .... De unde sa stiu ca se refera la plural. Sunteti ok ?


BenYoung84

Dacă e singular, e he/she. it ar fi un animal.


pdurecatal

Interbarea voastra nu este c omlpleta


pdurecatal

Inrebarea voastra nu este competa daca vreti raspundul


mihaela169899

nu se specifică dacă ei sau el sau ea


Glbriel

Poate lucra "el/ea", in industrii ??? "Ei",este subinteles,este cam grea gramatica limbii romane !!!


NissaSkywalker

Da, o persoana poate avea două joburi in industrii diferite.


ileana586728

Este aiurea formularea lor. Ceri traducere pentru :in ce industrii lucreaza? Si ei dau raspunsul....in care industrii lucreaza ei.... Si apoi astea sunt expresii de ale lorv,asa cum avem si noi nenumarate in limba noastra.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.