1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They have performed together…

"They have performed together."

Fordítás:Együtt léptek fel.

February 14, 2015

8 hozzászólás


EgetoPeter

nekem is ez ugrott be: " ők együtt teljesítették" akár a feladatot, akár a katonai szolgálatot... természetesen nekem sem fogadta el.


GyulaBerke

Együtt mutatták be is jó kéne legyen, nem?


Levente.Farkas

Az így nézne ki: "They have presented together."


Revand

A perform leggyakoribb jelentése a végrehajt, megtesz, teljesít a többi másodlagos - legalább is a szótárakban!


Szabolcs78-

együtt előadtak. ez miért nem jó? - mivel a színpadon előadni szokás


energi1

Együtt lèptek fel


esponta

A performed sok mindent jelent, de a "léptek fel"az nem volt köztük! Pedig sok szótárat végignéztem online, papiralaput is.


Sztankay54

Pl.egy projektet együtt készítették el.Jól teljesítettek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.