1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The book shows Brazil."

"The book shows Brazil."

Çeviri:Kitap Brezilya'yı gösterir.

February 14, 2015

20 Yorum


furkan9702

brezilyayı demek için brezil in başına bişey gelmesi gerekmez mi


tugerr

buna cevap gelirse çok sevineceğim?


Emma-lee93

Hayır, bazı ülkelerin başına the koymayız, bir başka yorumda daha detaylı açıklandı bu, okursanız :)


Rftyklmz

Brezilya herkes tarafından bilinen bir ülke olduğu için mi the eki gelmedi başa kitap brezilya gösterir yazdım brezilyayı yazacaktım ama the yok diye kararsız kaldım :D


Emma-lee93

Hayır çoğu ülke için the kullanmayız fakat istisnalar var tabii ki. Bu istisnaları hatırlamanızı kolaylaştırmak içinse şöyle bir kural var: Eğer ülkenin adında normal bir isim geçiyorsa the kullanıyoruz. Örneğin The United States (ülkenin adında devlet/eyalet anlamına gelen "state" geçtiği için the kullandık. Ama diğer bir kullanım olan America için the kullanmıyoruz. Aynı örnek Türkiye için de geçerli. "The Republic of Turkey" vs. "Turkey" (cumhuriyet anlamına gelen republic olduğu için the kullandık ilkinde).


independetauthor

Kural için teşekkürler çok yardımcı oldu :)


Arifecelik

Bu kitap Brezilya yi gösterir yazdim. Kitap Brezilya yi gösterir dedi kabul etmedi benimkini :(


Emma-lee93

BU kitap= THIS book


cagripnr

''kitap Brezilya'da sergilenir'' kabul etmedi


Gulsumcukk

The, ın in a e anlamına geliyosa neden kitabin basina the koyuyoruz


BlueSky468076

Sergilenmek farklı bir fiil çünkü.


YunusEmreD734869

brazilyayı dedim kabul etmedi moood bak buraya bu ne rezillik


zahidsimsir

Kitapta brezilya gösterilir neden olmuyor?


DilanEngin1

"kitap Brezilyayı gösterir" dedim ve apostrof kullanmadığım için kabul etmedi. yapmayın , etmeyin !


yafsin

Kadın buuk demesi gerekirken bok diyor


cansu-1234

Yazim yanlislarini almmadi mesla ı yerine i


Celomelo

Birezilyayı dememiz için sankı birezilyanın başıda the eklemek gerekli


AysuErdoan

brezilyayı yazıyorum cümleye kitap brezilyayı gösterir diye ama kesme işareti koymadığım için kabul etmiyor aynı şey değil mi


epruc

Aynı cümleyi yazdım neyi yanlış


MustafaKur850214

Aynı yazmama rağmen yanlış olduğunu söyledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.