1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У нього є собака?"

"У нього є собака?"

Переклад:Does he have a dog?

February 15, 2015

20 коментарів


Gunko12345

чому використано have замість has


_SkipJack_

Тому що речення питальне. Стандартна конструкція:
Do I have?
Do you have?
Does he have?
Does she have?
Does it have?
Do we have?
Do they have?


TLW87

Thank you for your explanation)


Taras25586

А мені цікаво де можна найти таке правило або таку конструкцію? Якщо можна більш точніше? А тут дуже цікаво стояв яких книгах пишу такі правила


deniko
Mod
Plus

Дуже коротко - в теорії до курсу дуолінго.

Якщо говорити про такі запитання, то теж коротко, але трохи з іншої сторони.

Зі спеціальними (модальними) дієсловами при зміні речення з твердження на запитання використовується інверсія - дієслово й іменник міняють місцями. Порівняйте:

I can swim. - Can I swim? (Я вмію плавати. - Я можу плавати?)

Tom is a boy. - Is Tom a boy? (Том хлопчик. - Том хлопчик?)

Ці слова - can, must, should, would, to be (is, are, am, ...), і деякі інші. Їх небагато, насправді. Слово have цікаве - в деяких ситуаціях його можна вважати спеціальним і просто зробити інверсію, а в деяких ні.

Тепер про всі інші дієслова.

Будь-яке речення англійською без спеціальних дієслів можна переробити у форму з do. З do воно звучить емфатично (дуже підкреслено). Наприклад:

I like swimming - я люблю плавати

I do like swimming - я дійсно люблю плавати

I hope you're wrong - сподіваюся, що ви не маєте рації

I do hope you're wrong - я насправді сподіваюся, що ви не маєте рації

Tom wants a glass of water - Том хоче склянку води

Tom does want a glass of water - Том дійсно хоче склянку води.

Зверніть увагу, що в останній парі wants змінилося на does want - літеру s третьої особи однини взяло на себе дієслово do (do->does), а з want її вже потрібно зняти.

З неспеціальними дієсловами, коли ми формуємо питання, ми його в голові трансформуємо в емфатичну форму, а потім робимо інверсію з дієсловом "do" (або "does"), а друге дієслово уже йде після підмета.

Тобто:

I dance -> I do dance (я танцюю, я дійсно танцюю).

А тепер:

Do I dance? (я танцюю?)

My cat sleeps -> My cat does sleep (Мій кіт спить, мій кіт насправді спить)

Does my cat sleep?

Якщо have означає мати, то, зазвичай, його сприймають як неспеціальне дієслово.

Тому:

He has a dog. (він має собаку)

He does have a dog (він дійсно має собаку)

А тепер інверсія:

Does he have a dog?


H8QZ7

Лайк за розвернуту відповідь побільше б таких відповідей у завданнях .Thank you.


sbdk10

Чому 'have' а не 'has'. Поясніть!


Ivan270923

Бо does взяв на себе нагрузку по зміні. Тому have не змінюється


bTY510

Прочитайте вийще коментарі


macksim678447

Яу поняти де вживати does


X6Hd7

Do використовується для I , you Does для he she it


DrNu8

Does вживається коли he\she\it


Dmy_S

Ага, виявляється he have не скорочується апострофом )


deniko
Mod
Plus

:) мені подобається, як ви намагаєтеся експерементувати з мовою. ні, не скорочується, але ідея цікава :)


Dmy_S

Я людина ледача, тому радісно хапаюсь за все, що потенційно обіцяє скоротити мої труди. Але тут навіть не експеримент - я написав 've замість " have" суто на автопілоті.


Yura4497

А обов'язково got?


deniko
Mod
Plus

Ні, не обов'язково.

Does he have a dog? - найбільш природнє запитання (без got), воно сприймається як природнє у будь-якій англомовній країні

Has he got a dog? - можна так, з got. Це теж, загалом, уживається скрізь, але, мабуть, менше, ніж перша форма.

Has he a dog? - так можна сказати в Англії, але в Америці таку конструкцію сприймають як архаїчну.

У будь-якому разі, простіше за все призвичаїтися до першого варіанту.


Tetiana83087

немає got, є dog (собака)


2BlO2

Чому в мої версії долінго нателефоні немає теорії ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.