1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Good, we are going to assume…

"Good, we are going to assume that you are you."

Çeviri:İyi, biz senin sen olduğunu farz edeceğiz.

February 15, 2015

15 Yorum


MahmutSami12

"biz" olmadan da aynı anlama gelir.


kadir313227

Bu nasıl cümle ya


dersefa

"iyi, biz seni sen olarak varsayacağız" neden olmuyor?


MCosan

İyi biz senin sen olduğunu farz edeceğiz. Doğru olacağını sanmıyordum doğruymuş. :D


sipan776380

Miyaw dedi biri. Çünkü cümle kurma fırsatı bulduk :) adamın biri güldü.


aldehit944

Biri bana su that in burda ne aradigini aciklasi


uzunoguz

That sözcüğü çoğunlukla bir nesneyi tanımlamakta kullanılır. "...olduğunu" kelimesindeki "-unu" ekini karşılar. Örnek olarak "I think that you are beautiful" "Güzel olduğunu düşünüyorum" gibi


musicapuerte

Bu cümlenin Türkçe'deki kullanım yeri nedir? "Sen olduğunu farzedeceğiz" gibi bir anlamı varsa, bu cevabı kabul etmedi.


iclalizm

Farzedeceğiz "ki" anlamı katar


SaSev1

Biz kelimesi olmadan da aynı anlam yok mu?


farukcagsak

Hangi ahmak, nezaman ve neden böyle bir cümle kurar ?


Elifan4

Sen, sen değilsin der gibi bir atar cümlesi olmuş sanki fielbfoencorhekfn


Erdalbro

Tam çay demlemelik cümle


ErhanGkmen

Kaydedilen metin ( düş maile)


Halik462210

Saçma sapan cümle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.