"Sometimes we are afraid."

Překlad:Někdy se bojíme.

February 15, 2015

7 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

VaclavVecerka

Někdy býváme ustrašení? :)

February 15, 2015

nueby

Máme.

February 15, 2015

Terinx

Šlo by "Někdy jsme vyděšení"?

June 6, 2016

kacenka9

Ja bych na vyraz "vyděšen" použila "scared".

June 6, 2016

svesi

Šlo by to přeložit také; Někdy jsme bojácní. Mě překládat atraid jako sloveso tak trochu rozčiluje. :-)

July 14, 2016

Ireena16

Proč mi neuznalo: "Občas my se bojíme"?

July 1, 2019

sikus8

Protože by to Čech takto neřekl?! Špatný slovosled.

July 18, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.