1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The students do not understa…

"The students do not understand the examples."

Çeviri:Öğrenciler örnekleri anlamıyorlar.

February 15, 2015

7 Yorum


O.Akkus

Öğrenciler örnekleri anlamadılar yanlış mı ?

April 26, 2015

bzkrt_brk

Do yerine did olursa sizin dediğiniz doğru olur

May 13, 2015

zerzeri

Ceviri yaparken zamanları hep karistiriyorum anlamadilar yazdim ben de ffff

March 24, 2016

Omer780629

Evet ben de oyle yaptim off

December 20, 2016

Yksel507514

Türkçede örnek ile misal eş anlamlı sözcüklerdir.

January 30, 2017

cerenkya

"bu öğrenciler örnekleri anlamıyor" yazdım olmadı nerde hata yaptım?

August 20, 2017

Blabla-66

"Bu" kelimesini karşılayan bir kelime yok cümlede.

September 6, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.