"Mihelyt eszik, én iszom."

Fordítás:As soon as he eats, I drink.

3 éve

8 hozzászólás


Me11Me34

SOON egyik jelentése: mihelyt. Miért kell pl. ennél a mondatnál AS SOON AS-t használni?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "soon" önmagában "hamarosan"-t jelent. Az "as soon as" jelentése, mihelyt, amint, stb. ezt érdemes így kifejezésként megtanulni.

3 éve

Me11Me34

Köszönöm szépen! Lejegyeztem magamnak. :)

3 éve

SosZoltn3

mitol lenne ez kerdo mondat?

1 éve

TthKlmn

Nekem odaírja hogy when a fordítánál as soon as szerepel csak!

7 hónapja

TthKlmn

once=as soon as

7 hónapja

tereza730071

köszönöm

3 hete

oregkvinto

Nem ugy kellene kezdodnie hogy alany allitmany?mert ez nem kerdo mondatnak tunik!

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.