A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mihelyt eszik, én iszom."

Fordítás:As soon as he eats, I drink.

3 éve

6 hozzászólás


Me11Me34

SOON egyik jelentése: mihelyt. Miért kell pl. ennél a mondatnál AS SOON AS-t használni?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "soon" önmagában "hamarosan"-t jelent. Az "as soon as" jelentése, mihelyt, amint, stb. ezt érdemes így kifejezésként megtanulni.

3 éve

Me11Me34

Köszönöm szépen! Lejegyeztem magamnak. :)

3 éve

SosZoltn3

mitol lenne ez kerdo mondat?

8 hónapja

TthKlmn

Nekem odaírja hogy when a fordítánál as soon as szerepel csak!

2 hónapja

TthKlmn

once=as soon as

2 hónapja