1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink milk."

"We drink milk."

Çeviri:Biz süt içeriz.

February 15, 2015

31 Yorum


RadyasyonYilani

Anlamıyor ki mikrofon malamat etti beni iki saat söylüyorum anlamıyor.


EsraGhshhh

Evet hem de puan yiyiyor


anl107733

Doğru söylüyon puan yiyor


BelizKaya

Aynen bu arada mrb


Arzubirol

Aynen söylüyorum anlamıyo


eyll348991

E o zaman mikrofonu kullanamam yerine bas


ingilizcel6

Doğru söylüyorum yanlış diyor


ALARA_SARA_TR

Arkadaşlar doğru Cevabın aynısını yaptım yanlış kabul etti


MetehanOzt

Wilk diyor ama milk


Sevim1905

Bir de şu mikrofon seyini düzgün yapsalarmis ama yapmamislar heh


Ahmet352387

Siz yapamıyorsunuz we drink milk


istanbulfe

Milki duzgun soylemiyor


VeysiBayat

Ben cümleyi doğru yazıyorum yine ilet kabul etmiyor


rabia679759

Hiçbirşey anlaşılmıyor


OrcunBakba

siz calistigina dua edin.d


Zeli973189

Bencede orçun :)


cinarcam

ANLAMIYO DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT


Zeli973189

Sesli söylüyo amaanlamyorz ki farklı sylyo


HanifeUzun

Migrrafonu nasil acarim yardim verirseniz sevinirim


alpersezer770

Ama şu an konuşamıyoruma basınca 1 saat sonra tekrar soruyor.


Sahan356537

Doğru yazdığım halde yanlış olarak değerlendiriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.