1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu mă simt mai bine."

"Eu mă simt mai bine."

Traducere:I feel better.

February 15, 2015

6 comentarii


laur2015

I am feeling better?


NicoletaIl7

E corect :I am feeling better.


ShadowLSGS

Nu e corect: I'm feeling better?


Nadia315508

Eu cred ca e corect.

Exista anumite verbe cu mai multe sensuri, care la un anumit sens nu accepta forma continua, insa o accepta pentru un alt sens/inteles.

Verbe fara forma continua in engleza

(Exemple): 1. I feel I deserve to be treated like a queen. (a crede, a considera) Consider ca merit sa fiu tratata ca si o regina.

I am not feeling very well today. (a se simiti)

https://www.scribd.com/document/369629525/Verbe-Fara-Forma-Continua-in-Engleza


FloareGude

Nu ppot sa fac la mijloc in dreptunghi mic ca numerge telefonu


FloareGude

Stiu ca asa trebuie dar nu pot

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.