"Чому я?"

Переклад:Why me?

February 15, 2015

8 коментарів


vovakondrat77

У цьому реченні вітсутня частина, яка має бути зрозуміла з контексту. Наприклад: Why (do you want) me (to do it)? або Why (do you think it is) me (who did it)? У обох цих і у можливих інших подібних реченнях "me" є об'єктом дії (не є виконувачем дії) і тому використовуєтья об'єктний займенник (object pronoun - me, him, her, them ...)


h5PM7

Чому me а не l ??????


Teo2306

Як тоді буде англійською " Чому мені?" ?


Stepan_Karapinka

Why to me? (Можливо)


4QmS6

Перед знаком питання зайвий пробіл


verosha2017

Почему я когда нажимаю слово"Where"то это слово произносят по буквам

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.