"Чому я?"

Переклад:Why me?

February 15, 2015

5 коментарів


vovakondrat77

У цьому реченні вітсутня частина, яка має бути зрозуміла з контексту. Наприклад: Why (do you want) me (to do it)? або Why (do you think it is) me (who did it)? У обох цих і у можливих інших подібних реченнях "me" є об'єктом дії (не є виконувачем дії) і тому використовуєтья об'єктний займенник (object pronoun - me, him, her, them ...)


h5PM7

Чому me а не l ??????


verosha2017

Почему я когда нажимаю слово"Where"то это слово произносят по буквам

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.