"Де вони сьогодні ввечері?"

Переклад:Where are they tonight?

February 15, 2015

18 коментарів
Це обговорення закрито.


Vitduo

Чому не "today evening"?


Constantinum

Так не кажуть англійською. Скоріше скажуть today / tonight / this evening.

З найліпшими побажаннями.


heqS15

Тоді чому переклад "where are they tonight?" - " де вони сьогодні ввечері?"?


VolodymyrB5

Tonight - це ще й вечір чи тільки ніч?


Coffee__Tea

сьогоднішній вечір, наскільки я знаю)


ilona_mt

Чому не можно так: "where they today at night"?


Fb8U1

В українському реченні немає дієслова і це нормально. А в англійському повному реченні дієслово обов'язкове. Where are they...

Щодо Today at night, то Ви перемудрили. Загляньте у словник. Tonight - сьогодні ввечері.


lfyk14

А чому не можно так: where are today in the evening they?


Fb8U1

Згадаймо жорсткий порядок слів у англійському реченні. Підмет, присудок... У питальному - присудок, підмет... У цьому реченні присудок (are) Ви розмістили правильно: безпосередньо після питального слова (where). А підмет (they) загубився в кінці речення.

Чому Ви ігноруєте англійське слово tonight, яке означає Сьогодні ввечері? Загляньте у словник.


IvanKatyns1

Вночі tonight


Fb8U1

Ви помиляєтесь. Tonight - сьогодні ввечері (загляньте у словник). Вночі - at night.

Читайте обговорення. Там про це вже давно написано.


6rJuZTS3

where are they this night чому ні?


Olly_1052

Будь ласка, почитайте попередні коментарі.
І на майбутнє: дублювання питань, на які вже дано відповідь, за правилами Дуолінго https://www.duolingo.com/guidelines вважається спамом. З відповідними наслідками для автора дублів.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.