1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Де вони сьогодні ввечері?"

"Де вони сьогодні ввечері?"

Переклад:Where are they tonight?

February 15, 2015

19 коментарів


Vitduo

Чому не "today evening"?


Constantinum

Так не кажуть англійською. Скоріше скажуть today / tonight / this evening.

З найліпшими побажаннями.


VolodymyrB5

Tonight - це ще й вечір чи тільки ніч?


Coffee__Tea

сьогоднішній вечір, наскільки я знаю)


heqS15

Тоді чому переклад "where are they tonight?" - " де вони сьогодні ввечері?"?


DiNoSaUr_JeStEm

вважаю так само, як VITDUO


ilona_mt

Чому не можно так: "where they today at night"?


Fb8U1

В українському реченні немає дієслова і це нормально. А в англійському повному реченні дієслово обов'язкове. Where are they...

Щодо Today at night, то Ви перемудрили. Загляньте у словник. Tonight - сьогодні ввечері.


zCVU223581

А4 А4 А4влад влад влад


zCVU223581

Люди Вибачте це мій менший брат


7kxe11

Де вони сьогодні ввечері? where they today in the evening?


Fb8U1

Даремно не читаєте обговорень. Три роки тому було майже таке саме запитання і я відповідав на нього. Почитайте.


lfyk14

А чому не можно так: where are today in the evening they?


Fb8U1

Згадаймо жорсткий порядок слів у англійському реченні. Підмет, присудок... У питальному - присудок, підмет... У цьому реченні присудок (are) Ви розмістили правильно: безпосередньо після питального слова (where). А підмет (they) загубився в кінці речення.

Чому Ви ігноруєте англійське слово tonight, яке означає Сьогодні ввечері? Загляньте у словник.


zCVU223581

Ау ау ау ау ау ау ау ау ау ау ау ау ау ау в тебе під дверима і не буде проблем можу допомогти з гигагерцовою і не тільки я щось є є є в наявності на сихові забирати в тебе 658гр в наявності ремні 20хв о том круз на увазі зо такий час М в тебе під час проведення євро за запрошення в нас хтось береться по справах сім днів до дня виборів передає власний 2


zCVU223581

Ау ау ау ау ау ау


IvanKatyns1

Вночі tonight


Fb8U1

Ви помиляєтесь. Tonight - сьогодні ввечері (загляньте у словник). Вночі - at night.

Читайте обговорення. Там про це вже давно написано.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.