"Boys eat rice."

Překlad:Chlapci jedí rýži.

February 15, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Mareotis

Správně je i Chlapci "jí" rýži, ale to mi vyhodnotilo jako chybu s tím, že správně má být Chlapci "jedí" rýži.


kacenka9

To bude tim, ze 3. osoba cisla mnozne dovoluje pro sloveso "jist' pouze tvar 'jedí'.


Mareotis

Děkuji a omlouvám se, že vás vytěžuji kvůli své neznalosti. Musím říct, že odvádíte skvělou práci, parádní aplikace.


J2M3Raiden

Jedí je prostě špatně!!!! Tento výraz je sice možný, ale NEPOUŽÍVÁ SE!!!


ladavala

„Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat.“ — Jára Cimrman


alex988756

Chlapci konzumují rýži neuznano, mohu vedet proc? Dekuji...


KaeiM.Pevn

Nejčastěji v běžné řeči asi řekneš "konzumují" místo "jedí", že. No ty třeba jo, ale je vás žalostně málo. Tak asi proto. Normálně se nejčastěji říká "jedí", tak asi nikoho nenapadlo tam cpát konzumují.


OndrejUK

Na beznou rec se na duolingo nehraje... Nikdo taky bezne nerika, ze kun ji maso, a presto tu tato veta koluje... A navic konzumace je spravne a hlavne spisovne slovo... Howgh.


KaeiM.Pevn

Nechápeš mě, samozřejmě že se tu nehraje na "běžnou řeč", ale ty odpovědi tam vkládal člověk a protože se takhle běžně nemluví a protože proto má angličtina jiné slovo tak to prostě nikoho nenapadlo tam dát. Spisovné slovo to je. Ale taky si uvědom na jaké úrovni kurzu jsi. Na začátku. Nikdy by mě nenapadlo primárně napsat "konzumují" jakožto zde začátečník. A sice se tu nehraje na běžnou řeč, ale hraje se tu na nejčastější překlad. No dovol, ale většina lidí by primárně napsala "jedí"... nějaké konzumují by mě zajímalo u advanced english při nějaké pracovní poradě, nikoliv v konverzaci, proto si myslím, že je i zbytečné to tam cpát. Normální člověk primárně píše "jedí", protože tak mluví doma a je tak zvyklí, a to i správci, tak znova, proto to tam asi nikoho nenapadlo to tam dát. Já se tu učím, nehledám varianty co to vezme, nikdy se mi teda nepodařilo aby mi to něco nevzalo, používám normální slova, které užiju v konverzaci. Nemám čas si stajlovat projev jak pro prezidenta nebo obchodní partnery.


svrsheque

Boys consume rice.


IvanaPetr

Kluci jí nebo jedí je snad úplně jedno ne


ladavala

Třetí osoba množného čísla od "jíst" je pouze "jedí".

https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=j%C3%ADst


Naramarth

Je velmi zaujimave, ze pri zakladoch nie je potrebne udavat clen "the"...


ladavala

Nevím o jakých základech mluvíte, ale "boys" je množné číslo a "rice" je nepočitatelné a tak u nich člen být nemusí.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.