"Many children eat."

Traducere:Mulți copii mănâncă.

February 16, 2015

12 comentarii
Această discuție este blocată.


Miishu98

Care.i diferenta dintre many si more?


Lacri13

many=multi, more=mai multi, cred :))


Sara683470

Adevarat : many / much inseamna multi ori multe , iar more se foloseste lacomparare (din cate mi-a spus meditatoarea .


butaandreitony

este bine si eating?


raresmihail2016

Acesta este prezentul continu si se formeaza cu to be-a fi.


Sara683470

Trebuie sa pui si verbul ,, to be '' inainte de ,, eating '' , adica ,, are eating ''


Georgeta391474

Parcă are prune in gură cea care vorbește. Mai clar..așa învățăm


Carina-Ale

Eu am spus corect adică era fratele meu lângă mine care știe engleză adică nu este corect


Maranda050483

Dacă e la plural de ce nu e cu "s" la urmă? Childrens eats


Sara683470

,, children '' este deja la plural ( singularul fiind ,,child '' ) , iar la verb se abauga ,,s'' decat la persoana a - ||| - a singular ( he , she ,it ) .


Dragos237677

Parcă se aude "mini" și nu "many".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.