Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jem je."

Tłumaczenie:I eat them.

3 lata temu

9 komentarzy


MateuszWuw

Xd jak to głupio brzmi jem je xd

7 miesięcy temu

JacksonFiv4

Dlaczego nie i eat it?

8 miesięcy temu

IlonaT3
IlonaT3

Ponieważ I eat it znaczy jem to, a masz przetłumaczyć jem je, czyli I eat them.

2 miesiące temu

julia511095

Pożryj mnie miłosny kanibalu xd

5 miesięcy temu

Mirek65911105

Żrem Cię

3 dni temu

nata2005PL

What?

1 rok temu

immery
immery

Na przykład : Those apples are tasty. I eat them.

1 rok temu

ZuziaKlimk

Ale glupie to jest XD

6 miesięcy temu

GabrielaBa313797

Eat it, to też poprawna forma

3 miesiące temu