"Jem je."

Tłumaczenie:I eat them.

3 lata temu

11 komentarzy


MateuszWuw

Xd jak to głupio brzmi jem je xd

11 miesięcy temu

JacksonFiv4

Dlaczego nie i eat it?

1 rok temu

IlonaT3
IlonaT3

Ponieważ I eat it znaczy jem to, a masz przetłumaczyć jem je, czyli I eat them.

6 miesięcy temu

julia511095

Pożryj mnie miłosny kanibalu xd

9 miesięcy temu

Mirek65911105

Żrem Cię

3 miesiące temu

NateQ
NateQ

What?

2 lata temu

immery
immery

Na przykład : Those apples are tasty. I eat them.

2 lata temu

Diego757809

Jem je czyli ktos pyta czy jem jajko, To mogę odp jem je czyli it

3 tygodnie temu

ZuziaKlimk

Ale glupie to jest XD

9 miesięcy temu

GabrielaBa313797

Eat it, to też poprawna forma

7 miesięcy temu

Andelikaga3

Nie zaliczylo mi bo . Nie zrobilam

9 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.