1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the quantity?"

"What is the quantity?"

Çeviri:Miktar nedir?

February 16, 2015

9 Yorum


mit970782

Bu the bilinen bi seyi vurgulamak için kullanilmiyor mu ? "Miktarı ne" olması gerekmez mi?


Burakdc

Tamam işte belirli bir miktar söz konusu ama bunu türkçede belirtemeyiz. Miktar-ı olması için de "what is its quantity?"


Dalezgi

Miktarı ne ? yi kabul etmedi.


serdaro81

Miktarı ne?=what is its quantity?


osenturk

amount ile farki nedir


ddhelmet

What is quantity olursa daha doğru olur ordaki "the" belirli bir şeyin miktarını soruyormuş etkisi yaratıyor


ArifOLAK

Miktar buyuk harfle baslamasa anlamazdım :)


osmandede3

konuşma kayıtı (guanli) diyor. (guntiti) demiyor tek ben mi böyle duyuyorum.Bu konuda yorum yok mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.