Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"What is the quantity?"

Çeviri:Miktar nedir?

3 yıl önce

8 Yorum


Dalezgi

Miktarı ne ? yi kabul etmedi.

3 yıl önce

serdaro81

Miktarı ne?=what is its quantity?

2 yıl önce

mit970782

Bu the bilinen bi seyi vurgulamak için kullanilmiyor mu ? "Miktarı ne" olması gerekmez mi?

3 yıl önce

osenturk

amount ile farki nedir

2 yıl önce

ddhelmet
ddhelmet

What is quantity olursa daha doğru olur ordaki "the" belirli bir şeyin miktarını soruyormuş etkisi yaratıyor

2 yıl önce

ArifOLAK

Miktar buyuk harfle baslamasa anlamazdım :)

2 yıl önce

osmandede3

konuşma kayıtı (guanli) diyor. (guntiti) demiyor tek ben mi böyle duyuyorum.Bu konuda yorum yok mu?

7 ay önce