1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Chemistry helps us understan…

"Chemistry helps us understand the world."

Çeviri:Kimya bizim dünyayı anlamamıza yardımcı olur.

February 16, 2015

8 Yorum


alcoholokaust

to understand olması gerekmezmi ?

May 21, 2015

mizinamo

Her ikisi de olabilir.

September 15, 2015

TahaNSALPy

kimya dunyayi anlamamiza yarar/saglar da olmali

February 16, 2015

GalaSilva1

Kimya bizim dünyayı anlamıza yardım eder yanlış oldu! Anlaşılır gibi değil...

May 1, 2018

ozkanoron

yardım ediyor niye olmadı

August 13, 2018

asli82

Anlamada degil de anlamakta yazdim diye kabul etmedi saçma

October 27, 2016

Ekrem360837

Bizim yerine benim de olabilirdi

July 13, 2019

MertYlmaz194712

Bizim kelimesi fazla anlamamiza kelimesinde usu kullanmis oluyoruz zaten .

November 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.