1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Občas v úterý běhám."

"Občas v úterý běhám."

Překlad:Sometimes I run on Tuesdays.

February 16, 2015

13 komentářů


LetitiateT

Prečo "on Tuesdays"? Prečo to -s na konci? Je to akože množné číslo, že behám v "utorky"?


zsery1

Take se podivuji možnému cislu. Neodpovídá české větě, ktera by musela byt v utercich. Dle významu věty to vypadá na důraz že je to úterý v týdnu a ne třeba v pondělí.


peter0m

Neni mozne napsat I usually run on Tuesday?


Nemesis_NaR

To by znamenalo: "Já obvykle běhám v úterý," což je samozřejmě jiná věta.


M.A.T.A.F.A.K

A proč tam nemůže být in Tuesday


Alchamei

Protože proto. Jinak ti to nevysvětlím, se dny v týdnu se používá vždy jen On.


Radek537176

Proč je špatně "I am sometimes runing on tuesdays"


LetitiateT

"I am runing" znamená že běháš právě teď. Ne v úterý a ne občas.


EvaFousov

není jog synonymum run? Neuznalo mi to I sometimes joy on Tuesday.


Honza_U

jaký je rozdíl mezi sometimes a sometime?


Jane462052

Množné číslo - v úterky, ale je tam v úterý, tak proc Tuesdays?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.