1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Zij eet voedsel."

"Zij eet voedsel."

Vertaling:She eats food.

February 16, 2015

7 opmerkingen


Learodrigues90

What's the difference between maaltijd, eten and voedsel? Do you use it in different occasions?


xMerrie

"Maaltijd" means 'meal', both "eten" and "voedsel" mean 'food'. They are used the same as in English. :)


daanederveen

Een maaltijd is bereid eten Eten is een werkwoord En voedsel is wat je kunt eten


NielsSchouten

Waarom eats en geen eat?


El2theK

Bij He, She, en It komt er in het Engles een -s achter de stam. Regel is makkelijk te onthouden als SHIt (eerste letterst van She en He + It)


Chiquitasss

Bij she he en it komt er altijd een s bij de stam aan. Dat is alleen bij die 3 vormen. Het is bij deze vormen altijd eats. Heb je het begrepen? :) ;)


Lena569538

Omdat het meervoud is en dan komt er een s bij

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.