1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am older than my sister."

"I am older than my sister."

Çeviri:Ben kız kardeşimden daha yaşlıyım.

February 16, 2015

18 Yorum


1155780065

Ben kardeşimden daha büyüğum dedim kız kardeşimden demedim bukadardan bişey olmaz bence sadece uyarmalıydı

February 17, 2016

Puck52825

Bence de bende öyle yazdım insanlık hali kız yazmayı unutmuşum

August 30, 2017

Deniz994610

Ben bacımdan yaşlıyım yazdım kız kardeş olarak düzeltti. Bacı türkçe tam olarak "sister" karşılığıdır

December 29, 2015

tour__eifell

Ben kardesimden daha yasliyim yazdim kabul etmedi. Kardes ile kiz kardes ayni sey sonucta. Bence sadece uyarmasi gerekiyordu!

June 21, 2016

Mls740341

Ben benim kız kardeşimden daha yaşlıyım, ben benim kız kardeşimden daha büyüğüm Ya da ben kız kardeşimden daha büyüğüm olmaz mı Bence olmalı

May 30, 2017

polisman-007

Ben benim kız kardeşimden daha büyüğüm yazdım kabul etmedi

August 29, 2015

alvshn

Ben kız kardeşimden dah büyüğüm yazdım kabul etmedi

November 23, 2015

tolgazk

"kız kardeşimden büyüğümdür" kabul edilmeli

November 2, 2016

Adminofworld

aile arasinda elder olur. diger kisilerse older. burda yanlislik var

November 10, 2016

sinanmer

Metin ertop senin hızlı yapmaya çalışınca dikkatin dağılır!!!!???

February 25, 2017

erdem8341

Erkek kardeş kız kardeş ayrımı var adamlarda ama abi abla yok mecbur öyle çevrilecek.

April 23, 2017

Mahsumclkblk

dalga geciyorlar . cumledeki anlatim bozukluguna bakin d

September 8, 2017

ingilizcem9

Bence unuttuğumuz bir nokta, büyüğüm ile yaşlıyım arasındakı farkı görmemek. Normalinde ben büyüğüm deyince boyca daha uzunum anlaşılır.

January 21, 2018

murat37079

Than yerine from kullanilabilirmi

March 5, 2018

sanliweli

kız kardeşimden daha yaşlıyım dememi istiyor. Ben kız kardeşimden daha yaşlıyım dedim kabul etmedi. Türkçeyle mi imtihan oluyoruz anlamadım ?!!!

March 27, 2018

Velikaraki

older teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı {f} daha eski Hangisi daha eskidir, bu kitap mı yoksa şu mu? - Which is older, this book or that one? Hangi kitap daha eskidir, bu mu yoksa şu mu? - Which book is older, this one or that one? (Bilgisayar) daha eskiler Daha modern binalar daha eskilerden daha güvenlidir. - More modern buildings are safer than older ones. {s} büyük O benden üç yaş daha büyük. - He's three years older than I am. O benden üç yaş daha büyük. - She is three years older than I am. eski Tatoeba: Bizim sizden daha eski cümlelerimiz var. - Tatoeba: We've got sentences older than you. Arabamız sizinkinden üç yıl daha eski. - Our car is three years older than yours. {s} daha yaşlı O,şimdi daha yaşlı ve daha akıllıdır. - He is older and wiser now. O,şimdi daha yaşlı ve daha akıllıdır. - She is older and wiser now.

July 10, 2018

Ayse187424

"Kizkardesim"i bitisik yazdigim icin kabul etmedi. Bazen sacmaliyor

July 11, 2018

Mustafa600166

Yanlış cevabladım. Ama dualungo okurken ; "I am a older than my sister" diyor. Yani "I am" dedikten sonra "a" diyor ama öyle yazmıyor

February 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.