"Kimin elbisesi o?"

Çeviri:Whose dress is it?

3 yıl önce

16 Yorum


aseniss

whose dress is this? neden olmadı sonuçta bize bilgi vermemiş gösterdiği elbise hakkında yakın mı uzak mı belirli mi bilmiyoruz

3 yıl önce

AdamBayramoglu

dediğinizden yola çıkarak uzak veya yakın olduğu belli değil iken neden 'this' kullandınız, nereden yakında olduğu tanısına vardınız? o'yu he, she, it den biriyle telafuz edebiliriz bu örnekde, uygun olanı it'tir.

1 yıl önce

mustix619

Guzel bi cumle

3 yıl önce

egeli_ogrenci

"Whose is it dress" neden olmuyor ? -_-

3 yıl önce

Ahmet026

Sanırım 'whose is it dress' 'kimin o elbise' demek. ama burda 'kimin elbisesi' bir tamlama gibi olduğu için 'whose dress' şeklinde kullanmak gerek.

3 ay önce

cevatim

Whose is that dress

3 yıl önce

dogukan872590

Bi sıkıntı var soruda

3 yıl önce

piyadeer

clothes yazdım kabul etmedi.

2 yıl önce

Ahmet026

Clothes-giysi dress-elbise

3 ay önce

DoganTezca

Who owns that dress doğru değil mi ?

1 yıl önce

magaEliMem

Whose it is dress olsa olmazmi?

9 ay önce

Smyy9Walkingdead

Whose dress it? Neden olmaz

5 ay önce

BerkayGNGR4

Whose dress is it? veya Whose is it dress? her ikisinin de olması gerekiyor ama birini kabul ediyor anlamadım..

3 ay önce

Yamur320081

Whose dress is she yaptim kabul etmedi. "O" oznesi icin ndn sadece "it" kabul ediyor

2 ay önce

Gktu464024

whose is it dress dedim kabul etmedi neden acaba ?

2 ay önce

EmreBier4

Ha talı

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.