1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bunicul meu a căzut."

"Bunicul meu a căzut."

Traducere:My grandfather fell.

February 16, 2015

5 comentarii


VictorNico398981

To feel este verb neregulat. To fell,felt,felt. Trecutul este felt deci raspunsul corect este my grandfather felt . I think so.


jovanna_style

Era bun dacă ziceam și : "My grandfather fell off?" Și dacă nu puteți să îmi dați și o explicație?


MirceaBurdusa

Nu cred ca era corect, deoarece expresia este folosită atunci când cineva cade de pe ceva "fell off (something)".


DmyVlc

My grandfather has fallen. Verbul este "to fall"(a cădea) To feel =a simți


Elena698171

DmyVlc are dreptate

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.