A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What if they take you?"

Fordítás:Mi van akkor, ha elvisznek téged?

3 éve

8 hozzászólás


gwe1980
gwe1980

Áááááááá. Ezen mindig elcsúszom.

3 éve

Csacsika2

én is !

3 éve

49katirozsnyone

Mi lenne ha elvisznek? Miert kene igy forditani? Erre javitott. Válaszoljon vki aki jartasabb ebben nalam

3 éve

verocchio

Mi van ha vállalnak téged? Feldobta a take-ra mint megoldást, de nem fogadta el. Miért van ez?

2 éve

Tomaxp

Nyelvtörő!

2 éve

Puhi_2005

Az mért nem jó hogy mi van akkor ha téged elvisznek?

1 éve

Bagyes
Bagyes

Mi van ha téged elvisznek? Ez miért nem jó? Mert az "akkor" látensen ebben is benne van.

1 éve

AnnaHorvth984709

az " is "miért nem kell a mondatba? What is if......

6 hónapja