A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The glasses"

Fordítás:A szemüveg

3 éve

17 hozzászólás


Papucska
Papucska

És mondjuk: A poharak.

3 éve

Boakris

amúgy, hogy mondják angolul azt, hogy szemüvegek? :DDDDD

2 éve

krisztiankovacs

Úgy mondják, hogy "pairs of glasses".

És ha egyes számban akarjuk mondani pl, hogy "Nekem van egy szemüvegem", akkor "I have a pair of glasses".

9 hónapja

Tacsika
Tacsika

Tény, hogy ebből a mondatból (értelme szerint) Nem derül ki, hogy poharakra, vagy a szemüvegre gondol! :O

3 éve

vago82

Az üvegek..

1 éve

Malackiraly

én is ezt írtam, miért nem jó vajon?

1 éve

JaMi75

Alapban többesszámban kell mindíg mondani mivel az angol mindent így mond ami párosával van (pl nadrág is mert 2 szára van)

3 éve

Zsupy

A poharakat miért nem fogadja el?

3 éve

Tacsika
Tacsika

Mondjuk, elöbb meg a pohár szót tanitotta, de most a szemüvegre gondolt!? ...egy gondolat olvasó!

3 éve

szecska33

Nekem elfogadta a poharakat...miért is?

2 éve

Zsupy

Mert öt hónapja bejelentettem, és nem rég kaptam egy emailt tölük hogy köszönik az észrevételt, kijavították... Ezért kell mindent bejelenteni :)

2 éve

Kaska01

nem javították!!!

1 éve

barnak01
barnak01

de :)

10 hónapja

Papucska
Papucska

Mert helyes?! :)

2 éve

niszrok1

Miért nem fogadja el, ha jót írok, így nem tudok tovább haladni!!!

8 hónapja

Harga
Harga

Próbáld Duo megoldását megjegyezni! Nem mindegyik jót fogadja el, csak amit már bevittek a rendszerbe.

7 hónapja

wolfhuba

Vagy szemüvegek tbsz

3 éve