Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"That is a soup without egg."

Çeviri:Şu yumurtasız bir çorbadır.

3 yıl önce

7 Yorum


AtomKarnca

İngilizcede çoğul olunca, Türkçe çevirisinde tekil yapıyoruz, eyvallah. Ancak İngilizce cümledeki a/an Türkçe cümlede aynısı gibi çevirilmemeli diye düşünüyorum. "Şu yumurtasız çorbadır" doğru cevap olarak kabul edilmeli.

3 yıl önce

ErceEce

bu

3 yıl önce

Emma-lee93

BU= This ve ŞU= That olarak bilmelisin :)

3 yıl önce

abdullahissever

Şu çorba yumurtasızdır dedim kabul etmedi interesting :)

3 yıl önce

Emma-lee93

Rapor edin

3 yıl önce

Zeynepy4

Neden 1 geliyo

2 yıl önce

BornoVAA

Bende ayni yazdim su corba yumurtasizdir

5 ay önce