"Fetele"

Traducere:The girls

acum 3 ani

15 comentarii


fantoma2

pentru ca fetele este la plural si cand este o persoana la plural punem la sfarsit "s".De exemplu baietii - boys

acum 3 ani

MariaPopa888407

Girls

acum 1 an

Cristina697815

Da

acum 1 an

AlinBondar

De ce nu este "girls" si este "the girls"

cu 7 luni în urmă

Ioana905057

Pentru că girls=fete iar the girls=feteLE(articulat)

cu 4 luni în urmă

ElaBombone

Pt ca the este articolul

cu 2 luni în urmă

DanielfanM

Gg

acum 1 an

ARIANA524015

Fdx

acum 1 an

Adrian451157

Mulțumesc de ajutor

acum 1 an

vlad274532

Sh

cu 11 luni în urmă

naty677568

Da

cu 11 luni în urmă

daria818672

Da am gresit

cu 9 luni în urmă

daria818672

Am gresit

cu 9 luni în urmă

bryan126389

Da totul este corect

cu 8 luni în urmă

olga155562

The este articol

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.