"Fetele"

Traducere:The girls

acum 3 ani

21 de comentarii


AlinBondar

De ce nu este "girls" si este "the girls"

cu 9 luni în urmă

Ioana905057

Pentru că girls=fete iar the girls=feteLE(articulat)

cu 6 luni în urmă

ElaBombone

Pt ca the este articolul

cu 4 luni în urmă

fantoma2

pentru ca fetele este la plural si cand este o persoana la plural punem la sfarsit "s".De exemplu baietii - boys

acum 3 ani

MariaPopa888407

Girls

acum 1 an

Cristina697815

Da

acum 1 an

daria818672

Am gtesit

cu 11 luni în urmă

DanielfanM

Gg

acum 1 an

ARIANA524015

Fdx

acum 1 an

Adrian451157

Mulțumesc de ajutor

acum 1 an

vlad274532

Sh

acum 1 an

naty677568

Da

acum 1 an

daria818672

Da am gresit

cu 11 luni în urmă

daria818672

Am gresit

cu 11 luni în urmă

bryan126389

Da totul este corect

cu 10 luni în urmă

olga155562

The este articol

cu 4 luni în urmă

NicolaeAle11

Eu zic câ e corect

acum 1 an

eelaa1

De ce trebuie sa mai pui si ,,s,,???????

acum 3 ani

LauraG.10

E plural

acum 3 ani

DanielfanM

Pentru că e la plural. Ex. The girl"s" eat"s"rice.=fetele mănâncă orez.

acum 1 an

ElaBombone

Daca e subiectul la plural nu se mai pune s duoa verb.....s se pune doar la persoana a 3 a singular

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.