Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Fetele"

Traducere:The girls

acum 3 ani

15 comentarii


fantoma2

pentru ca fetele este la plural si cand este o persoana la plural punem la sfarsit "s".De exemplu baietii - boys

acum 3 ani

MariaPopa888407

Girls

cu 10 luni în urmă

Cristina697815

Da

acum 1 an

AlinBondar

De ce nu este "girls" si este "the girls"

cu 5 luni în urmă

Ioana905057

Pentru că girls=fete iar the girls=feteLE(articulat)

cu 2 luni în urmă

ElaBombone

Pt ca the este articolul

acum 3 săptămâni

DanielfanM

Gg

cu 10 luni în urmă

ARIANA524015

Fdx

cu 10 luni în urmă

Adrian451157

Mulțumesc de ajutor

cu 10 luni în urmă

vlad274532

Sh

cu 9 luni în urmă

naty677568

Da

cu 9 luni în urmă

daria818672

Da am gresit

cu 7 luni în urmă

daria818672

Am gresit

cu 7 luni în urmă

bryan126389

Da totul este corect

cu 6 luni în urmă

olga155562

The este articol

acum 1 săptămână