1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you like to study?"

"Do you like to study?"

Çeviri:Sen ders çalışmayı seviyor musun?

February 18, 2015

20 Yorum


recepgocen

study nin okuma anlamıda yok mu? okumayı sever misin olarak çevirez miyiz?


Sokrates60

Bende oyle yaptim kabul etmedi rapor edecegim.


Turker90

Rapor etmediniz mi? Bende de kabul etmediler çalışmak yazacağım yerde okumak olduğunu da görünce.


DilsadeGngr

read okumak, study ders çalışmak


trk577122

okumak anlamı yok yaygın kullanımı sözlükten aktaracak olursam - incelemek, çalışmak, çalışma, araştırma,... - okumak olarak okulda öğrenci olmak anlamını düşünüyorsanız türkçe düşünmenin verdiği hata olduğunu düşünüyorum, okuyorum dediğimde gerçek alamıyla bir yazı okumayı da okulda öğrenci olmayı da anlayabiliyoruz.


ahmetefe1903

STUDY=DERS ÇALIŞMAK demektir.


anadolukartal

bende öyle yaptım doğru sayılması gerekiyo ben çalışmak olduğunu biliyodum altında öyle yazdığını görünce değiştirdim


AhmetSaidN

"da" ayrı yazılır. Dikkat lütfen..


larampla14

Okuma anlamı" okul okumak"


lalelalelale

okumayi severmisin dedim kabul edilmedi.study okumak anlaminada gelir


Turker90

Hakkını ara, destekliyorum.


BurakCanOr

Like to istemek anlamı da var niye kabul etmiyor?


lalelalelale

Study nin okumak anlamida vardir ve burdada verilmistir,ancak okumak anlami hic dikkate alinmadan okumayi severmisin seklindeki cevabim reddedildi. Nedenini bilmek istiyorum.


dide_s

Çalışmak ister misin? --niye olmuyo ki


lalelalelale

okumayi seviyormusun kabul edilmedi neden,hem dogru cevabi kabul etmiyorsunuz hemde aciklama yapmiyorsunuz


Turker90

Ben bugün raporluyorum bunu.


lalelalelale

study okumak anlamınada gelıyor.ustelik oncekı cumlede okumak anlamında kullanılmısken bu cumlede okumayı severmisin cevabının kabul edılmemesı tamamen yanlıs.


jkk1907

Like fiiilinden sonra gelen fiil ing takisi almazmi infinitive konusu?


BulutSzbek

Seviyomusun ayri yazmadigim icin kabul etmedi normalde duzeltmesi lazimdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.