"We have rooms for children."

Traducere:Noi avem camere pentru copii.

February 18, 2015

8 comentarii


Pavel_Manoli

Dece rooms nu este si odai???

January 23, 2017

SabinaAndr4

Da aceasta e o propozitie afirmativa nu negativa

February 24, 2015

ClaudiuSti2

Children nu e singular?

November 19, 2017

BenYoung84

child este singular, children este plural

March 8, 2019

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii.

February 24, 2018

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii

February 24, 2018

Ioana212534

Children înseamnă copii

April 24, 2018

Emil201137

scriu corect dar nu pot trece de această întrebare

December 13, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.