"We have rooms for children."

Traducere:Noi avem camere pentru copii.

acum 3 ani

7 comentarii


SabinaAndr4

Da aceasta e o propozitie afirmativa nu negativa

acum 3 ani

Pavel_Manoli

Dece rooms nu este si odai???

acum 2 ani

ClaudiuSti2

Children nu e singular?

acum 1 an

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii.

cu 11 luni în urmă

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii

cu 11 luni în urmă

Ioana212534

Children înseamnă copii

cu 9 luni în urmă

Emil201137

scriu corect dar nu pot trece de această întrebare

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.