Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"We have rooms for children."

Traducere:Noi avem camere pentru copii.

acum 3 ani

6 comentarii


SabinaAndr4

Da aceasta e o propozitie afirmativa nu negativa

acum 3 ani

Pavel_Manoli

Dece rooms nu este si odai???

acum 1 an

ClaudiuSti2

Children nu e singular?

cu 10 luni în urmă

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii.

cu 6 luni în urmă

Alexandru724391

Noi avem spatii pentru copii

cu 6 luni în urmă

Ioana212534

Children înseamnă copii

cu 4 luni în urmă