"Our love has no limits."

الترجمة:حبنا ليس له حدود.

February 18, 2015

21 تعليقًا


MHDSho

لا حدود لحبنا

أليست صحيحة؟

February 18, 2015

Hagar281

هتكون "There are no limits to our love" بس نفس المعنى تفرق في الجملة

April 27, 2016

53g4

Our love has no border

June 8, 2016

Hagar281

Border is used mostly in describing objects, for example: we say the borders of a country. But here this is a figure of speech, we cannot really see the love so we use limits.

October 1, 2016

IbrahimAlT15

حبنا لا حد له

November 1, 2015

Hagar281

غير صحيح لأن limits هنا جمع لذا الصح حبنا ليس له حدود

October 1, 2016

amroq

هههههههههههه

March 14, 2016

IraqiGamer10

وبتعبير عراقي حبنه ماله حدود

August 17, 2019

S.M.94

رومنس

April 4, 2016

YWv73

Ya's

June 3, 2018

AbdElMouez

حبنا غير محدود

May 17, 2016

ahmedshahin44

ليه has مش have

July 2, 2016

Hagar281

have للجمع has للمفرد

October 1, 2016

YWv73

Good. ^_^

June 3, 2018

S.M.94

لأنه حبنا our love بيقصدو فيه مفرد وليس جمع وحتى باللغة العربية الحب لا يجمع

July 10, 2016

massanisa

حبنا لا حد له

ما المشكلة ؟

July 18, 2016

Hagar281

limits ,هنا جمع وكلمة حد مفرد

October 1, 2016

ahmedsamy301209

ازاى اقدر افتح كذا لغة ف نفس الوقت

August 5, 2016

Hagar281

لو على التطبيق.. فيه تلات خطوط فوق بعض كدة عالجنب.. دوس عليهم واختار "أضف منهجا" تحت بالرمادى وبعد كدة اختار اللغة اللى عايزها :)

September 1, 2016

Nr2vwL

What is the relation between love and science ?!

June 22, 2017

YWv73

Ya's Our love has no limits. ^_^

June 3, 2018

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.