1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви ніколи не готували суп дл…

"Ви ніколи не готували суп для мене."

Переклад:You have never cooked soup for me.

February 18, 2015

6 коментарів


Natalya_Prots

Чому не можна вживати prepare?


SergioRuido

Prepare - готувати матеріали, роботу, виступ, ... тобто підготувати. Про їжу - cook.


stepanchykmc

Але десь в курсі було завдання "...prepared tea" і cooked не приймало... Незрозуміло...


g1gB4

Мені здається, що "ніколи не готували" це не перфектний час, перфектний - це "нікоои не приготували". Як розрізнити?


Sergey774

Чому soup без артикля?


Yurii4272

Суп поняття не злічуване. Відповідно без артикля

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.