1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Po večeři obvykle spí."

"Po večeři obvykle spí."

Překlad:After dinner he usually sleeps.

February 18, 2015

21 komentářů


libor1963a

They usually sleep after dinner. Tento překlad není možný? Tak mi to alespoň bylo vyhodnoceno.


kacenka9

Ano, byl. Prekladatel vidi tu puvodni anglickou vetu a hrozne to ovlivnuje usudek, ze to neni jenom o nem.

Doplneno.


MiloEiselt

Měl jsem na výběr ze tří vět. Správná byla 'After dinner it usually sleeps.' Proč je tam 'It' místo 'He' nebo 'They'?


kacenka9

Je to trosku zaludne. Podivam se, jestli se to neda nejak nastavit, specialne pro vyberova cviceni. Nicmene, spat muze i pes, kun, nebo tak neco. A to je pak 'it'.


SirSlo

To sice ano, ale má "it" dinner? Nemá jenom "food" nebo tak něco?


kacenka9

Kun asi ne, ale domaci mazlicci klidne. Navic klidne muze muj pes spat po me veceri a nedala jsem mu ani kousnout, protoze jsem hamiznik.


SirSlo

No nevím, ale o domácím mazlíčkovi zase právě neřeknu "it", mazlíček už je "he" nebo "she".


Vra839510

Pro mě je problém rozdíl mezi "in general" a "usually" prý oboje znamená - obvykle


ValaCZE

To, že obě slova přeložíte jedním stejným výrazem neznamená, že se jejich význam neliší.


JindraSk

Už několi dní vám hlásím, že v zadání je chyba, kerou nemohu ovlivnit a proto nemohu dokončit lekci.Kdy se na to konečně podíváte?Nemám tam výběr ze tří vět.


tatka_
Mod

Rád bych vám pomohl, ale netuším o jakou chybu jde. Můžete dodat printscreen té chyby?
Jak vytvořit a umístit printscreen do diskuze


PavelKuvar

Vždyť není urceno kdo spi může to být on, ona, oni,ono tak jak může být uznáno jen jeden tvar. Řekl bych že to je chyba měli by jste ji opravit


tatka_
Mod

Nenapsal jste znění celého vašeho překladu, takže těžko říct co bylo špatně. Všechny základní tvary osobních zájmen by měly být přijímány. K řešení problému by hodně pomohl vámi dodaný printscreen chyby.


LukasHerbs

Proč nemohu použít oni? After dinner they usually sleeps?


tatka_
Mod

Použít "oni" můžete, ale pak nesmí být ve třetí osobě sloveso "sleeps" ale musíte použít "sleep".


Milan_Fornusek

Usually he sleeps after dinner. Co je špatně?


Johana84594

Usually je frekvenční příslovce, které se dává před významové sloveso.
Takže: He usually sleeps ...


DanielKoud3

In general they sleep after dinner. Neuznáno... V zadání není naznačeno, zda podmět je jednotného nebo množného čísla. Prosím, přidat....


LiS0407

před "dinner" nemusí být žádný člen?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.