"Cartea este colorată."

Traducere:The book is colored.

February 18, 2015

30 de comentarii
Această discuție este blocată.


alexramm

Care e diferenta intre colored si colorful. Ms mult


AugustinaL19

Deci care e? Ca pe asta m a taxat si pe mine


MinoCo1

The same question. Which is the diference between "colored" and "colorful"?


Florina938673

Si colorful era corect


Birzu.Rares

Nu-i bun. Trebuia sa mearga si colorful, nu doar colored.


Elisabeta406512

Mai devreme a fost colorful. Acum nu mai este!


Cosmin99826

Și eu sunt curios care e diferența...


Rosanna785876

Dece nu se poate pune "colorful"? Nu înțeleg


BejinariuB1

Sunt la prima lecție despre culori ! Duolingo m_a învățat : The book is colorful . De ce s_a dezis peste 10 minute la răspunsul meu ???


SarcaAndre3

Si colorful era corect


EpureElena

Colorful sau colored???!!!


Kugarth

Colored relates to something that is a specific color. For example a red colored crayon. Something that is colorful relates to items that have more than one colour in abundance or are interesting and expressive.


stancuta1

Din moment ce colorful este cuvantul invatat in exercitiile date ar fi trebuit sa fie considerat raspuns corect.


Petre352415

Nu sunteti consecventi in ajutorul oferit de dictionar. Aici indicatia era colored si in exemplele anterioare s-a folosit colorful. Mai inainte la mov indicatia era alta decat cea corectata.


mariapalar1

trebuia sa fie corect si "colorful"


aurel-vulpe

Aţi scris că colored se foloseşte la plural: The book, este la singular şi se foloseşte colorful. Învăţaţi lumea corect, nu duceţi în eroare.


AugustinaL19

Ai inteles prost. Taci dracu


cozydays_nights

Nu înjura , a înțeles greşit asta e


LeonteElen3

Nu ne baga nimeni in seama cu un raspuns si o explicatie a utilizarii corecte?


augustincjaol

Sticking first to artistic meaning, “colored” as a noun simply means having color, while “colorful” means having a lot of color or being brightly colored. “


CristinaBetty7

"Colorful"ar trebui să fie corect. "Colored " nici măcar nu are sunet când îl tastezi. Deci ceva nu este în regulă.


gbadulescu

Mai devreme a fost si "colorful". Acum nu mai este...


SabinaEleo

Exact, de ce nu este bun colorful??????

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.