1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Cartea este colorată."

"Cartea este colorată."

Traducere:The book is colored.

February 18, 2015

18 comentarii


alexramm

Care e diferenta intre colored si colorful. Ms mult


Florina938673

Si colorful era corect


MinoCo1

The same question. Which is the diference between "colored" and "colorful"?


Birzu.Rares

Nu-i bun. Trebuia sa mearga si colorful, nu doar colored.


Cosmin99826

Și eu sunt curios care e diferența...


Elisabeta406512

Mai devreme a fost colorful. Acum nu mai este!


SarcaAndre3

Si colorful era corect


Rosanna785876

Dece nu se poate pune "colorful"? Nu înțeleg


EpureElena

Colorful sau colored???!!!


Kugarth

Colored relates to something that is a specific color. For example a red colored crayon. Something that is colorful relates to items that have more than one colour in abundance or are interesting and expressive.


BejinariuB1

Sunt la prima lecție despre culori ! Duolingo m_a învățat : The book is colorful . De ce s_a dezis peste 10 minute la răspunsul meu ???


Mitic2

?????????????


mariapalar1

trebuia sa fie corect si "colorful"


aurel-vulpe

Aţi scris că colored se foloseşte la plural: The book, este la singular şi se foloseşte colorful. Învăţaţi lumea corect, nu duceţi în eroare.


Iepurele2

De ce nu este corect "colorful" de ce?????


dumitru856037

Ati inceput cu abureala?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.