Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Kanapka"

Tłumaczenie:The sandwich

3 lata temu

9 komentarzy


KamilKk2

A sandwich

3 lata temu

Asia.P1

Jak zaznaczylam,,The sandwich" to poprawnym było ,,a sandwich" a jak zaznaczyłam ,,a sandwich" to było na odwrót xd

1 rok temu

gerda480364

P

5 miesięcy temu

Robert997275

Dlaczego oprócz "a sandwich" musiałem wpisać "the sandwich"? Przecież to rzeczownik policzalny l.poj

1 rok temu

Emwue
Emwue

Przedimek określony 'the' stosujemy zawsze gdy mamy na myśli konkretną rzecz, również w liczbie pojedynczej(a nawet z rzeczownikami niepoliczalnymi) – zadania z wyborem, są opisane jako „zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi”, więc jeśli poprawne są np. 2 opcje a zaznaczysz tylko jedną, Duolingo nie zaliczy ci zadania. ;)

1 rok temu

michal709453

Dlaczego nie moge pujść dalej

1 rok temu

Filip1680

Mi zaliczyło sandwich?

7 miesięcy temu

Bananeq1

Mi też

6 dni temu

Sebastian591000

Dziwny jest ten świat

1 tydzień temu