A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem látogatsz meg."

Fordítás:You do not visit me.

3 éve

8 hozzászólás


pljudit

köszönöm!

3 éve

pljudit

" do you not visit me " - így nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez egy kérdőszórend és annak jó is "Nem látogatsz meg?

3 éve

Levente.Farkas

Mivel ez kijelentő mondat ezért nem jó, mert a te fordításod kérdés azáltal hogy a do segédigét az elejére tetted

3 éve

lyPI
lyPI

és ennek a mondatnak mi köze a főnévi igenevekhez????

3 éve

tien761

do not you visit me. Ez miért nem jó?Tagadó mondatnál nem ez a szórend?

3 éve

Levente.Farkas

A szórend csak kérdés esetén változik mégpedig úgy, hogy a létigét/segédigét felcseréjük az alannyal. Tagadásban csak a létige/segédige mögé tesszük a "not" szót.

3 éve

tien761

hát ismét okosodtam!:) Köszi!

3 éve