1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I did not remember him."

"I did not remember him."

Fordítás:Nem emlékeztem rá.

February 19, 2015

2 hozzászólás


margitsumser

"Nem emlékeztem őrá." Sajnos nem fogadja el. Hogyan kellene az én mondatomat angolul írni ? Tudna valaki segíteni?

May 17, 2017

karak74

Kedves Margit! A Te mondatod rendben van. Az alábbi oldal szerint mind az őreá és mind az őrá szavak is helyesek. Jelentésben nem igazán látok különbséget, így nem látom az okát, hogy miért ne lenne a mondatod helyes. Viszont egy számítógép nem szokott olyan megértő lenni, mint én. Vagy hogy "szakmaibban" mondjam: Néma usernek rendszergazda se érti a szavát! Egyszóval: jelentsd!

May 22, 2017

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.