"O bir aile kurmuştu."

Çeviri:He had established a family.

3 yıl önce

43 Yorum


alperen447454

Set olamaz mı

3 yıl önce

Ferhat324897

Buradaki kurmak türkçedeki yuva kurmak kalıbı ile aynı sanırım. Set up bir alet yada makine için daha çok kullanılır. Build madde inşa etmektw kullanılır. Manevi anlamda aile bağı kurmak gibi bir kavram.

1 yıl önce

Sena156902

Established olacaktı

5 ay önce

RufiYildiz

Start a family?

3 yıl önce

deleter20

kesinlikle kabul edilmesi gerek ama gene etmediler. report ettim ama bakalım. bilmeyenler için; https://www.youtube.com/watch?v=SJIaRnsyaIc

3 yıl önce

asdzxvasd

start kurmak anlamına geliyor mu ?

3 yıl önce

IKnowIAmAw

Hayır sadece başlamak

9 ay önce

can_ping1234

start başlamak anlamına gelir

2 yıl önce

RufiYildiz

Genel anlam olarak olmasada bole bi kalip war die biliyorum

3 yıl önce

ersinkecis

War değil var diyebilirsiniz. Bir dil öğrenirken başka bir dili bozmayalım lütfen.

2 ay önce

ersinkecis

Die değil diye. Bole değil böyle. War değil var. Bi değil bir. İngilizce için erken olabilir sizin için. Öncesinde Türkçeyi pekiştirmeye çalışmalısınız.

2 ay önce

esr1618

built olabilir miydi?

3 yıl önce

IKnowIAmAw

Build ev yapmak gibi. İnşa etmek

9 ay önce

k.celik

start a family -> aile kurmak ama kabul etmiyor

3 yıl önce

egeninefesi03

Kelimenin üzerine tıklayınca cevabı gösteriyor. Bunu yapınca program bu kelimeyi bilmedigimizi mi farz ediyor. Yoksa herhangi bir etkisi yok mu

3 yıl önce

ersinkecis

He had founded a family. Olur mu? Google bile bu şekilde doğru diyor?

2 ay önce

ipek118930

founded olmaz mı

1 hafta önce

SaiqRza

Create olmaliydi

4 ay önce

Kenan2013

he had constituted a family

2 yıl önce

uykusuz4

set up a family why wronggggggggg????

1 yıl önce

IKnowIAmAw

1 geçmiş zaman yok. 2 set up çadır kurmak vs. Kullanılır. Cümle tamamen yanlış.

9 ay önce

AlpKurban

He set up a family

1 yıl önce

Nicat738966

Set up

1 yıl önce

BahadirKaya90

Set up doğrudur. Kabul etmiyor.

1 yıl önce

IKnowIAmAw

Set up çadır kurmak gibi. Burada manevi bir şey

9 ay önce

Nur808535

Yeah! I agree with you.

6 ay önce

ayayldrm

Create olmaz mı?

11 ay önce

Ouzhan151215

Create olmaz mı

5 ay önce

Kastamonu374

create yaratmak değil miydi yaw

4 ay önce

BgR89

Found olmuyormu ya oda kurmak anlamına gelir established ne öle

3 yıl önce

erkutdalfidan

bence found devlet kurmak için kullanılan bir kelime

3 yıl önce

denklemsurat

Evet found devlet kurmak ıçin kullanılıyor

3 yıl önce

bilgekaganylmz

Found bulmak demek

1 yıl önce

Fatma478692

Found da kabul edilebilirdi

3 yıl önce

can_ping1234

built neden olmuyor built de kurmak demek

2 yıl önce

sehun511233

Sonunda yaptım meğer iki şıkkada basıcakmışsınız

2 yıl önce

nomadicbull

Created?

2 yıl önce

DilsadeGngr

duolingo ya teşekkür ederim ama hata ile yanlışı ayıramıyor galiba cümle kuruşum doğru olduğu halde bazen kelimeyi yanlış yazamıyorum. bazen neredeyse doğru diyor bazen yanlış

2 yıl önce

SuatDemir

kuş yerine kys yazarsan anlar ama kış yazarsan anlamaz. çünkü kış'ın da bir anlamı var. klavyede harfin yakınındaki harflerle yapılan yanlışları ya da kelimelerin yerlerinin karışmasını anlayabilir ama yanlış yazımın da bir anlamı varsa bunu kabul etmez. bence bu hali gayet başarılı.

2 yıl önce

omerciftci01

create kullanamıyor muyuz

3 yıl önce

sehun511233

Yapan kişinin Erkek ya da kız olduğunu nasıl anlıcaz sadece " o yaptı " diyor çok saçma bunun yüzünden hep yanlış yapıyorum

2 yıl önce

SuatDemir

he veya she kullanabilirsin. ikisini de kabul ediyor. çoklu seçimde ikisini birden seçmelisin.

2 yıl önce

bilgekaganylmz

Mal mısın ikisini de kabul ediyo (hatta it'i de kabul ediyor, üçünü de kabul ediyo)

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.