Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir aile kurmuştu."

Çeviri:He had established a family.

3 yıl önce

8 Yorum


alperen447454

Set olamaz mı

2 yıl önce

RufiYildiz

Start a family?

3 yıl önce

esr1618

built olabilir miydi?

3 yıl önce

Ferhat324897

Buradaki kurmak türkçedeki yuva kurmak kalıbı ile aynı sanırım. Set up bir alet yada makine için daha çok kullanılır. Build madde inşa etmektw kullanılır. Manevi anlamda aile bağı kurmak gibi bir kavram.

1 yıl önce

Sena156902

Established olacaktı

3 hafta önce

k.celik

start a family -> aile kurmak ama kabul etmiyor

3 yıl önce

Ouzhan151215

Create olmaz mı

2 hafta önce

Kastamonu374

create yaratmak değil miydi yaw

1 gün önce