Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він спить поки я говорю."

Переклад:He sleeps while I speak.

3 роки тому

6 коментарів


kostya07

he sleeps when i speak - також правельна відповідь, і наскільки я знаю while, в більшості застосовується в Preset Continium, а when в Present Simple.

3 роки тому

SergioRuido

Який розумний ресурс вам таке підказав? Цікаво ознайомитись..

3 роки тому

SergioRuido

Ну того, що "when в більшості застосовується в Present Simple" я не знайшов.

Щодо цього речення. Аргументом проти "when" тут можна навести пояснення з кембріджського словника (одне з ваших посилань)

We can use when to introduce a single completed event that takes place in the middle of a longer activity or event. In these cases, we usually use a continuous verb in the main clause to describe the background event:

He was walking back to his flat when he heard an explosion.

3 роки тому

Tratatat

Чи можна використати "as"? Чи це ближче до "when"?

У duolingo.com/skill/en/Prepositions вказано "Прийменник as використовується щоб додати речення: You read as I write (Ви читаєте в той час, як я пишу) He plays as I work. (Він грає в той час, як я працюю)."

2 роки тому

JimmyCarrotSP

He sleeps during I speak. Why not?

1 рік тому