"Він спить поки я говорю."

Переклад:He sleeps while I speak.

February 19, 2015

9 коментарів
Це обговорення закрито.


kostya07

he sleeps when i speak - також правельна відповідь, і наскільки я знаю while, в більшості застосовується в Preset Continium, а when в Present Simple.


SergioRuido

Який розумний ресурс вам таке підказав? Цікаво ознайомитись..


SergioRuido

Ну того, що "when в більшості застосовується в Present Simple" я не знайшов.

Щодо цього речення. Аргументом проти "when" тут можна навести пояснення з кембріджського словника (одне з ваших посилань)

We can use when to introduce a single completed event that takes place in the middle of a longer activity or event. In these cases, we usually use a continuous verb in the main clause to describe the background event:

He was walking back to his flat when he heard an explosion.


dj7C3

Вмене велике прохання. Давайте, будь ласка, пояснення українською


Tratatat

Чи можна використати "as"? Чи це ближче до "when"?

У duolingo.com/skill/en/Prepositions вказано "Прийменник as використовується щоб додати речення: You read as I write (Ви читаєте в той час, як я пишу) He plays as I work. (Він грає в той час, як я працюю)."


MM2d13

while - поки, when - коли


shkrjab

During – під-час.


05vx5

Чому не He sleeps as i speak

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.