1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "One, two, three, four"

"One, two, three, four"

Překlad:Jeden, dva, tři, čtyři

February 19, 2015

13 komentářů


jessie1717

proč mi to nevzalo 1,2,3,4????


Nemesis_NaR

Protože překlad 1,2,3,4 z angličtiny do češtiny je 1,2,3,4 :-)

Takže ne, rozhodli jsme se, že v tomto kurzu číslice uznávat nebudeme.


Uzivatel

Dvě i dva - obojí dobře


Lassesspre

Proč to nebere slovo raz místo jeden?


HanaDvokov9

Skoda ze to nebere čísla


KaeiM.Pevn

Ne, to je naopak dobře! Chcete naučit čísla nebo ne? Jaký by mělo význam, kdyby se psala číslovkou? No, pro výuku... zbytečná věc, nic se totiž člověk nenaučí.


HanaDvokov9

Já myslím při překladu do češtiny!!!! A o to se v tomto případě jednalo!!


Ladislav75

Při vyslovování je hlášena chyba u všech čtyř čísel. Pokaždé. Myslím že jde chybu tohoto cvičení.


Vlaka627090

Co je špatně na jedna dvě tři čtyři? Děkuji!


Luba211907

One = jeden muž, jedna žena, jedno dítě. Jedna nebere, hlásí chybu


Stepanka16

Me to zase nevzalo one two three for ... Byla jsem lina napsat carky :D


ValaCZE

4 je anglicky foUr, for znamená pro ;)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.