1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "One, two, three, four"

"One, two, three, four"

Překlad:Jeden, dva, tři, čtyři

February 19, 2015

16 komentářů


Vlaka627090

Co je špatně na jedna dvě tři čtyři? Děkuji!


Klra266839

Nevím.Taky mi to neuznalo.


nueby

My to v překladech máme a hlášení v systému není.


jessie1717

proč mi to nevzalo 1,2,3,4????


Nemesis_NaR

Protože překlad 1,2,3,4 z angličtiny do češtiny je 1,2,3,4 :-)

Takže ne, rozhodli jsme se, že v tomto kurzu číslice uznávat nebudeme.


Luba211907

One = jeden muž, jedna žena, jedno dítě. Jedna nebere, hlásí chybu


Uzivatel

Dvě i dva - obojí dobře


Ladislav75

Při vyslovování je hlášena chyba u všech čtyř čísel. Pokaždé. Myslím že jde chybu tohoto cvičení.


Lassesspre

Proč to nebere slovo raz místo jeden?


Povy0091

Protože to nepřekládal rodilý mluvčí a "raz" není tak známé jako jeden/jedna. Když je člověk Čech, tak tomu rozumí, ale překládal to Angličan/Američan, nebo prostě lidé z Duolinga. Alespoň si to myslím, pokud se pletu, omlouvám se a chyba je pravděpodobně v programu.


nueby

"Raz, dva, tři, čtyři" bereme už čtyři roky, a cvičení tehdy nastavoval Čech. Kdyby lidé místo spekulací o důvodech naší jazykové neschopnosti hlásili knoflíkem, mohli bychom jim pomoci víc.


Verca81

Špatně rozpoznává dva, tři, čtyři


JanJlek4

Proč je toto ve 4 levelu duolinga? Po X hodinách počítání do 4?


Yvona48319

Proč ne jedna dva....


JarmilaDyt

Dvacetkrát mě to vrátilo, přitom sdělilo výborně !

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.