A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The activities"

Fordítás:A tevékenységek

3 éve

7 hozzászólás


narancs12

A jelentés felsorolásánál a program szó is szerepelt!!!

3 éve

sliderxy

Így igaz! Mégsem fogadja el a választ.

3 éve

szabopeti73

hogy-hogy nem fogadja el azt a jelentést, amit ő ír ki?? :O :(

3 éve

Linacskaa

egyetértek! el kéne fogadnia a súgót!

3 éve

PlErds2
PlErds2

A programok is teljesen jó válasz! Egy éve is jó volt! :-)

2 éve

Kenermester1

attól még neki nem tetszik >:/

2 éve

gatyi
gatyi

Hogy tanuljak, ha a javasolt megoldást sem fogadja el!?

1 éve