A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The girl calls."

Fordítás:A lány hív.

3 éve

17 hozzászólás


Mittu_Domain

A lány telefonál ?

1 éve

urbalint

"A lany hìvja" miert nem jo?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mert az úgy lenne hogy "The girl calls him".

3 éve

SziGyu
SziGyu

A lany hivasa miert nem jo?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mert az "The girl's call."

3 éve

Renta8

A lány telefonál azért nem jó,mert a call az jelentheti azt hogy valahogy nevez/hív/ valakit?

3 éve

T0th.Betti

Mi a különbség a 'The girl call' és a ' The girl calls' között?

2 éve

bela0830

Ő (girl) az ige E/3-ban kap +s ragot

2 éve

gabocamano

Azt nem érte, hogy mi a különbség, hogy a lány telefonál, vagy a lány hív között?

2 éve

Tibi585212

ezt én sem értem. valaki megmagyarázná?

1 éve

IstvnHorvt401663

En is azt irtam hogy telefonal Nem ertem mi a kulonbseg?

1 éve

espontapon1

Értelmetlen mondat a magyarban,mi az hogy a lány hiv? Kit hiv? hova hiv ?minek hiv? miért hiv? Stb...

9 hónapja

Harga
Harga

Például így hív: "Gyere ide!" :)

1 hónapja

Feri62705
Feri62705

"A lany hìvja" miert nem jo? Mert az úgy lenne hogy "The girl calls him"

8 hónapja

JanosGrenc

a calls "s" hangja nem hallható,el van nyelve !

5 hónapja

Harga
Harga

Nem gond, csak jegyezd meg, hogy amit így hallasz, azt hogyan írják és mit jelent.

1 hónapja