"O, pazar günü çalışmadı."

Çeviri:He did not work on Sunday.

3 yıl önce

10 Yorum


-Ertugrul-
-Ertugrul-

Study ders çalışmak ama work yapılan iş anlamına gelir

2 yıl önce

GkhanALTINTEPE

İn sunday yapyım. İn ve on bunları hep karıştırmışımdır

3 yıl önce

bacio_
bacio_

Günler her zaman <on> alır

1 yıl önce

alpsarica

He did not study on sunday?

3 yıl önce

bzkrt_brk

Study ders çalışmak

3 yıl önce

EdaKARATA1

on yazmadan olmuyor sadece bir kelime ınutulduğu için kabul edilmiştir sanırım

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Kuralda "on" gerekiyor ama evet normal konuşurken "on"'suz de kullanılabilir.

3 yıl önce

Mls740341

Kullanılamaz günlerin önüne hep on gelir

1 yıl önce

Mls740341

Study yazdım sonuçta o da çalışmak değil mi ders çalışmak olsada❓❗

1 yıl önce

celaleddin20

Neden present perfect tense kullanmadık

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.